İnsanlık Varoldugundan Belli Çözüleyemen Hastalık Kekemelik


Kekemelik  genelde erkeklerde bayanlara göre daha fazla görülen bir hastalıktır,Bazı kendini bilmişler kekemeligi hastalık olarak kabul etmeyip  yanlış konuşma biçimi olarak,yada yanlış konuşma alışkanlıgı olarak insanlara duyurmaktadırlar.Bende bu sorunu ,yaptıgım araştırmalar ve yılların birikimiyle şunu söylemek istiyorum

Kekemeligin Yeniden Tanımlıyorum; Kekemelik insanlarda çeşitli farklı sebeplerle ortaya çıkabilen bazılarında fiziksel nedenlerle bazılarında neurolojik nedenlerden dolayı oluşan bir konuşma bozuklugudur,kekemelik bir hastalıktır evet,neden mi hastalıktır,kekeme insan bu sorunla boguştugu zaman ciddi yönden etkilenmektedir gerek sosyal yaşamda ve psikolojik olarak etkilenilen bir durumdur.

Arkadaşlar sizlere herşeyin en dogrusunu yazmak istiyorum,Maalesef kekemeligin dünyada bulunmuş kesin bir tedavisi yoktur.kesin çözüm yani bir hapla  kekemeligi yok etmek maalesef mümkün degildir ama bazı konuşma therapileri  ,diyafram çalışmaları kekemeligi azaltmada ciddi etkileri vardır.

Sizlere Önemli bir cihazdan bahsetmek istiyorum.Bunlardan bir tanesi speecheasy  bu cihaz kulagımıza takarak işittigimiz sesleri  birkaç milisaniye belki daha az  geç beyine ulaştırarak bir nevi beynin koro etkisiyle kekemeligi azaltmaktadır  bu cihazla konuşan kekemelerin yüzde 95 le varan akıcı konuşma elde edebilmektedirler ama gelelim fiyatına ,fiyatı maalesef çok pahalı ülkemiz şartlarında 3.500 dolar civarı umut ediyoruz ki gelecekte fiyatı düşer ve birçok kekeme arkadaşlarımız bundan faydalanır.

Diger bir cihazda aynen yine speecheasy mantıgla çalışan voiceamp  diye bir cihaz bu speecheasy göre daha ucuz bir cihaz  bununda etkisi speecheasy mantıgla çalışmaktadır.

arkadaşlar kekemelik için dünyada ciddi çalışmalar yapılmaktadır gelecekte çok ciddi  tedaviler olacaktır  buna emin olabilirsiniz biraz daha sabır ve yazacak çok şey var sizden gelen isteklere göre kekemelik araştırmalarımı bu blogda yayınlamaya devam edecegim,tavsiyelerim ,yöntemler dünyadan kekemelik alanında son gelişmeler,

pagoclone adlı ilaçdan da biraz bahsetmek istiyorum maalesef klinik denemeleri yeterli etkinlige ulaşamadıgı için pagoclone halen gelişim devresinde diyebiliriz şu anda piyasaya sürülmeyecektir

eger sizde kekeme iseniz kekemelik hakkında herşeyi sorabilirsiniz yorum kısmına yazabilirsiniz sizlere elimden geldigince yardımcı olmaya çalışacagım  saygılar

Share

& Comment

79 yorum:

  1. kekemeler için sigara konuşmayı daha agırlaştıran faktörler arasındamıdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle, sinir sistemini ajite eden herşey kekemeliyide artırmaktadır.şüphesi fazla kafein ve sigar kullanmak kekemeliyi artırmaktadır

      Sil
    2. biz zaten kekeme olmayan insanların aldığı kadar nefes alamıyoruz onlar daha çok nefes alıyor diyafram nefesi biz ise göğüs nefesi çeyrek nefes yeni bir de üstüne sigara bir de şerefsizlerin dalga geçmesi her saniye işin içinden çıkılmaz bir hal alıyor allah insanları neden kekeme yapmış anlamasım TEDAVİSİ ŞU AN YOKTUR İLAÇA GELİNCE ÇOK YAN ETKİSİ VARMIŞ KALDIRILMIŞ ÇALIŞMALARIM DEVAM EDİYOR DEMİŞ DR

      Sil
    3. zamanın varsa ismekte diksiyon kursu var mucize bekleme bir adım yol alırsın bir dakikada bir adet fazla kelime çıkarmak bizim için altındır

      Sil
  2. nefes almak kekemelik için çok önemli diyorlar burnumuzdan diyaframa alıp agzımızdan vermemiz gibi peki ne kadar çalışmadan sonra vücudumuz buna alışır ve kendiliginden diyaframdan nefes almamız gerçekleşir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 hafta deniliyor ben 3 hafta sağ elimi kullanmaya çalıştım yine alışamadım yılların alışkanlığı 3 haftada geçmez aynı şarlatanların 15 gün 7 gün susturması gibi kekemelik susarak geçmez İMAM GÖTE BUNLARDA KULAĞA PAMUK TIKIYOR İSMİM HAKAN SAZAK

      Sil
  3. yorumunuz İçin tşkler
    evet sigara,stress gibi durumlarda kekemelik agırlaşıyor,nefes almakla kekeme bir insan daha rahat konuşabiliyor bunun sebebi vokal kord dedigimiz sesin oluştugu yerde kasların rahat nefesle gevşemesi,esas sorun niçin kekemelerde normal insanlar gibi istedigi an düşünmeden rahatça konuşamasın işte tüm araştırmalarımız bu yönelik

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim ilgilendiginiz için peki evde ne gibi çalışmalar yapabiliriz telkinler var diyorlar sizce işe yarar mı

    YanıtlaSil
  5. Tabii evde yapılabilecek en faydalı teknikler bunlar olabilir;

    .nefes egzersizleri yapıp sesin oluştugu bölge vocal cord dedigimiz alanın rahatlamasını saglayarak daha kolay seslerin oluşmasını saglayabiliriz

    .çogu kekemede korkuya baglı kekemelik bulunmaktadır heycan bunlardan en önemlisi yüksek sesle kitap okuyarak ve ayna karşısında konuşarak bir nebze olsun bu kekeleme korkusunu aşabilirler

    .bu teknikler kekemeligi gidermekten çok rahat konuşmaya yönelik yani kekemeligi en aza indirmeye yönelik tekniklerdir.

    .bugün amerikada yapılan araştırmalara baktıgımızda elektronik cihazların speecheasy gibi konuşmanın akıcılıgı ciddi oranda artırtıgını görüyoruz,cihazın çok pahalı olması olumsuz yanı ama imkanı olanlar için önemli bir yöntem konuşmada akıcılıgı ciddi oranda artırmaktadır.

    YanıtlaSil
  6. bu cihazı taktığımızda melodilimi konuşacaz yoksa konuşma tarzımız aynı olacak ama beynimize sesi farklı göndererek kekeme piskolojisindenmi kurtaracak açıklarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihazın çalışma sistemi şu şekilde,cihaz kulagımıza gelen sesleri milisaniye olarak beyine geç iletmektedir bu da koro etkisi gibi konuşmanın akıcılıgını artırmaktadır cihazın temel teorisi budur,
      türkiyede kullan insanlar varmıdır bilmiyorum ama,speecheasy amerika üretim merkeziyle görüştüm,istanbulda bayilerinin oldugunu söyledi umarım türkiyede kullanlar olunca daha çok açıklıga kavuşaktır

      Sil
    2. şişli de speecheasy cihazı vardı aşırı yüksekti hala var mı bilmiyorum denemesi ücretsiz denmişti faydası olmaz demişti helal olsun o işten para kazanıyor ama doğru konuşuyor KEKEMELİK MERKEZLERİNE İNANMAYIN BUNLARDAN ŞEYTANDAN DAHA ŞEYTAN

      Sil
  7. cihazın çalışma sistemi şu şekilde,cihaz kulagımıza gelen sesleri milisaniye olarak beyine geç iletmektedir bu da koro etkisi gibi konuşmanın akıcılıgını artırmaktadır cihazın temel teorisi budur,
    türkiyede kullan insanlar varmıdır bilmiyorum ama,speecheasy amerika üretim merkeziyle görüştüm,istanbulda bayilerinin oldugunu söyledi umarım türkiyede kullanlar olunca daha çok açıklıga kavuşaktır

    YanıtlaSil
  8. bu cihazda herkese etki etmiyormuş.binde 1 insanda başarı sağlıyormuş.

    YanıtlaSil
  9. http://www.facebook.com/#!/groups/191343220926595/ biz kekemelerin düzenli aktif olduğu bir gruptur.isterseniz bu gruba katılın kekemelik hakkında bu cihaz hakkında bize bilgi verin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onları uyarın biz tuzağa düştük onlar düşmesin hem maddi hem manevi perişan olduk site hacklemeyi bilen varsa hacklesin sevaba girer

      Sil
  10. cihaz türkiyede yeni halen,ama etkisi ciddi oranda var,speecheasy amerikada bulunan merkezinden aldıgımız bilgilere göre;cihaz beyinde koro etkisi yaratıp kekemenin akıcı konuşmasını saglıyormuş,yanlız arkadaşlar kekemeligi çözen bir cihaz degil bu sadece konuşmayı akıcılıgını artırıyor

    YanıtlaSil
  11. merhaba ben danimarkadan katiliyorum, kekemeyim asiri olmasada. Su speecheasy adli cihaza nasil ulasabilirim? Ve almadan ønce deneme imkanim varmidir acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar
      speech easy resmi sitesinden danimarkada temsilcisi olup olmadıgını ögrenebbilirsiniz büyük bir ihtimal bulunuyordur.
      evet almadan önce deneme yapıp uygunluk açısından kontrol ediyorlar
      ana çalışma prensibi:sesi milisaniye olarak geç iletmesi.yakın zamanda speecheasy hakkında detaylı bilgiler ve ülke temsilcilerinin adreslerini sitemizden yayınlayacagız
      yanlız speech easy çok pahalı olması herkes için uygun olmamaktadır.saygılar

      Sil
  12. Merhabalar
    speech easy resmi sitesinden danimarkada temsilcisi olup olmadıgını ögrenebbilirsiniz büyük bir ihtimal bulunuyordur.
    evet almadan önce deneme yapıp uygunluk açısından kontrol ediyorlar
    ana çalışma prensibi:sesi milisaniye olarak geç iletmesi.yakın zamanda speecheasy hakkında detaylı bilgiler ve ülke temsilcilerinin adreslerini sitemizden yayınlayacagız
    yanlız speech easy çok pahalı olması herkes için uygun olmamaktadır.saygılar

    YanıtlaSil
  13. ben 17 yaşındayım kekeliyorum herkes benimle alay ediyor çok sıkıldım tedavi görmrk istiyorum en az 2 000 tl istiyorlar kesin çözüm mü onuda bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konuşma terapileri bellirli bir düzeye kadar etkili olabiliyor ama tamamen sorunu çözmek için ciddi zaman ve azim gerekiyor

      Sil
  14. konuşma terapileri bellirli bir düzeye kadar etkili olabiliyor ama tamamen sorunu çözmek için ciddi zaman ve azim gerekiyor

    YanıtlaSil
  15. sız bılgı alem dr.maugr le baglantınız var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merabalar Doc.Maquire ile görüşmemiz oldu ,Görüşmemizin nedeni Pagoclone adlı ilaç hakkındaydı,uzun yıllar piyasaya çıkması beklenen bu ilaç Amerika ilaç dairesinden yeterlilik alamadığı için ertelendi ve tekrardan gelişim aşamalarına çekildi.Doc.Maquire ise klinik deneylerin devam ettiği hatta daha az yan etkisi olan ilaçların kekemelikte denendiğinden bahsetti,zaten kendiside bu sorunu yaşayan bir insan olduğu için hayatı kekemelikle mücadeleyle geçmiş bir profesördür kendisi.

      Sil
    2. peki abd ilaç dairesıne sunuluncaya kadar ne kadarlık bir aşamadan geçti süre ne kadar bir dahaki sunum için çok bekleycek miyiz..

      Sil
    3. Pagoclone adlı ilacın ne zaman çıkacağı belli degil,ama yıllar alacağı kesin

      Sil
    4. ooo işimizz yaşş desenize

      Sil
    5. Yakın bi zamanda ciddi gelişmeler olacaktır kesin

      Sil
  16. Speecheasyi yillar once denedim SINIRINIZI BOZAN BIR SEY kesinlikle ise yaramiyo kim yaptiysa kekemelikten anlamadigi kesin.. Sirf kendi sesini duymuyosun arkadan araba korna calsin o da geliyor.. Her seyi bi daha duyuyosun AKLIN KARISIYOR kesinlikle almayin ben 18 yasinday ve speecheasyi istanbulda ilk benim uzerimde denediler sanirim yani yook gercekten HASTALIK BU

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkürler...Bizde bu cihazı türkiyede kullanan varmı diye merak ediyorduk.. cihazı kullandıgınız akıcı konuşmanız artımı ?

      başınızdan geçenleri detaylı yazarsanız birçok arkadaşımız için faydalı olacaktır..

      Sil
  17. Speech easy kullanan arkadaş ,biraz bahsedermisin nasıl faydasını gördün ,,çok tşk

    YanıtlaSil
  18. iyi günler ben elektrik.elektronik mühendisliğ 3.sınıf okuyorum 3 sene önce konya ya gittim hipnoz la tedavi oldum 1 etkisi olmadı bu yaz da özgüven konuşma merkezine gittim söylenenleri yaptım yine geçmedi ne yapacağım bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
  19. Haklısınız aslında birçok terapi merkezinin amacı,kekemeligi ortadan kaldırmak degil zaten öyle bir şey dünyada yok ancak amaç kekemelemeden konuşmayı ögretmektedir.Umutsuz olmayın bence alanında uzman başka bir terapi merkezi arayın ,yada imkanınız varsa yurtdışında merkezlere gidin..

    YanıtlaSil
  20. sayın site yöneticisi,speech easy cihazı yıllardır türkiyede satılıyor sözde.kimse almadı mı?kullanmadı mı?kullanan bir -iki haricinde duymadım.işe yarıyorsa neden satın alınmıyor.fiyat bahane değil.bu derece bu sıkıntıdan muzdaribiz.gerçekten işe yarasa alalım.bu konuda speech easy.nin türkiye temsilcisi ile bir görüşme yapılsa,kullanan kimler var.etkisi bir görülse yardımcı olamazmısınız bu konuda bize fikir edinme amacıyla?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız,maalesef türkiye temsilcisinin bu cihazlarını kullanan insanları örnek gösterecek videolarıyı yok , ama kullanan bir arkadaşımız yorumunda fayda görmedigini belirtmişti.


      bu konuda gerek Amerika'daki sorumlularıyla ve gereksede Türkiyedeki sorumlularıyla iletişime geçip sizi yeni bir yazıyla bilgilendirecegiz...

      Sil
  21. Emin olun kekemeliği tedavi eden yada kullanıldıkça sorun olmaktan çıkaran bir cihaz ücreti ne olursa olsun satın alınır...sağlığın 3000-5000 doları olmaz.ama gerçekten çözecekse.kekemeliği çözemeyen bir tıbbın alacağı daha çok yol var kanımca...tıp gelişti kekemelik için diyemiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız kesinlikle,speech easy üreten amerikadaki merkeziyle iletişime geçmeye çalışıyoruz,cihaz hakında ve türkiyede kimlerde kullanıldıgına dair bilgi istedik,bilgileri alabilirsek sitemizde sizler için yayınlayacağız ve speecheasy hakkında bize göndercekleri detaylı bilgiyi sizle paylaşacagız..

      takip etmeye devam edin...

      Sil
  22. Emin olun kekemeliği tedavi eden yada kullanıldıkça sorun olmaktan çıkaran bir cihaz ücreti ne olursa olsun satın alınır...sağlığın 3000-5000 doları olmaz.ama gerçekten çözecekse.kekemeliği çözemeyen bir tıbbın alacağı daha çok yol var kanımca...tıp gelişti kekemelik için diyemiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız kesinlikle,speech easy üreten amerikadaki merkeziyle iletişime geçmeye çalışıyoruz,cihaz hakında ve türkiyede kimlerde kullanıldıgına dair bilgi istedik,bilgileri alabilirsek sitemizde sizler için yayınlayacağız ve speecheasy hakkında bize göndercekleri detaylı bilgiyi sizle paylaşacagız..

      takip etmeye devam edin...

      Sil
  23. Emin olun kekemeliği tedavi eden yada kullanıldıkça sorun olmaktan çıkaran bir cihaz ücreti ne olursa olsun satın alınır...sağlığın 3000-5000 doları olmaz.ama gerçekten çözecekse.kekemeliği çözemeyen bir tıbbın alacağı daha çok yol var kanımca...tıp gelişti kekemelik için diyemiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız kesinlikle,speech easy üreten amerikadaki merkeziyle iletişime geçmeye çalışıyoruz,cihaz hakında ve türkiyede kimlerde kullanıldıgına dair bilgi istedik,bilgileri alabilirsek sitemizde sizler için yayınlayacağız ve speecheasy hakkında bize göndercekleri detaylı bilgiyi sizle paylaşacagız..

      takip etmeye devam edin...

      Sil
    2. Haklısınız kesinlikle,speech easy üreten amerikadaki merkeziyle iletişime geçmeye çalışıyoruz,cihaz hakında ve türkiyede kimlerde kullanıldıgına dair bilgi istedik,bilgileri alabilirsek sitemizde sizler için yayınlayacağız ve speecheasy hakkında bize göndercekleri detaylı bilgiyi sizle paylaşacagız..

      takip etmeye devam edin...

      Sil
  24. Çabalarınız için teşekkürü bir borç olarak görüyorum.teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz teşekkür ederiz, Bugün speechEasy üretim merkezine davet aldık, amerikada bulunan bu merkeze gitmemiz şuanda imkansız oldugunu belirtik, speecheasy hakkında detaylı bir yazı ,yakın bir zamanda yeterli bilgi aldıktan sonra yayınlayacagız..

      Sil
    2. sayın yetkili,speech easy cihazı hakkında bir yazı oluşturulmasını bekliyoruz.mümkünse vaka örnekleri ve cihazın çözüm oranı ile ilgili makaleler varsa çevirinizi rica ediyorum.iyi çalışmalar.

      Sil
    3. Merhabalar,SpeechEasy cihazını Türkiyede kullanan insanlar var ancak pek geridönüşüm alamadık, Bu nedenle Speecheasy üreticisi firma ile iletişime geçip cihaz hakkında detaylı bilgi istedik, En kısa zamanda Kekemelik hakkında yeni yayınlarımız gelecektir.Takipte kalınız

      Sil
  25. Merhaba ben internette saatlerce girmek veya gündr 2 saat internette takilmak kekemeliği arttirirmi

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. Bide sesli kitap okumakmı faydalı fısıltılı okumakmı faydalı

    YanıtlaSil
  28. Merhabalar ben kekemelik bilimine bir katkida bulunmakistiyorum bunu kendim sans eseri buldum ama kisinin kendi kendine uygulamasi imkansiza yakin ama gercekten deneyimli bir psikiyatris benim soyleyecek oldugum konu hakkinda calisirsa bir ihtimal ihtimal diyorum cunku kanitlanmis birsey degil ama gercekten ise yararsa %200 iyi sonuc alinabilir diye dusunuyorum ama bunu kimlere ulastirabilirim ve nasil ulastirabilirim bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar bizlere iletişim kısmından yönteminizden bahsederseniz, biz gereken arkadaşlara hatta kekemelik hakkında sitemize yazılar yazan doktorumuza sizin bu yöntem hakkında bahsederiz..teşekkürler

      Sil
    2. Bizi merak içinde biraktiniz kaç gün geçti hala bahsetmediniz

      Sil
  29. Bilgido kekemlikte en iyi doktor kimse yazarmisin yontemi belki gercekten yapabilirler buraya yazamiyorum cunku kanitlanmis degil bende kanitlayamam fakat belki doktorlar uzerinde calisabilirler ve olumlu sonuc alabilirler.Birde belki su senin yazdigin ilac benim yonteme yonelik olabilir

    YanıtlaSil
  30. Arkadaşlar bnm hep merak ettiğim bsy var kekemeliginiz korku sonucunda mi ortaya cikti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar aslında kekemelik korkudan dolayı olmuyor, Korku kekemeliyin ortaya çıkmasına vesile oluyor...

      Sil
    2. Biz kekemeler bu hastaliga genetik olarak yatkiniz korku bunu tetikliyor fakat hikayelere baktigimizda köpekten korktum sünnet esnasinda korktum gibi lakin genel itibariyle olaydan aylar sonra ortaya cikiyor

      Sil
  31. Korku esnasinda ne oluyorda aylar sonra geri dönüşümsüz konuşma bozukluguna sebep oluyor belki de korkuyla bi alakasi yok kekemelige tedavi ile yaklaşmaktan ziyade bu hastaliga sebep olan etken ortaya cikarilmalidir bence sosyal ortamlarda anketler duzenlenmeli ayrıca biri bu kadar hasta insani bi cati altında toplamali oykulerimizi birleştirmeliyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız, aslında korku kekemelige neden olmuyor, kekemeliyin ortaya çıkmasına neden oluyor, Kekemelik konusu uzun yıllardır net anlaşılabilmiş bir konu değildir,kesin kekemelige bu neden oluyor demekte şuan için mümkün degildir,ancak konuşma terapileri ve son yıllarda geliştirilmeye çalışan cihazlarla kısmi düzelme mümkündür ancak tamamıyla ortadan kaldırmak için sizinde belirtiyiniz gibi nedenini ortaya koymak gereklidir.

      Sil
  32. speecheasy turkiyedeki merkezini aradım ve mail attım ancak ne telefona cevap veren var ne maile.Bu arada herkese tek tek cevap vererek bilgilendirmeye çalışıyor olmanız gerçekten çok güzel.herkes adına teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar biz teşekkür ederiz,
      Speecheasy amerikadaki üretici firma ile ve türkiye temsilcisiyllede görüşme imkanı bulduk,Speech Easy cihazı bazı kişilerde çok ciddi konuşma akıcılığı saglamaktadır ama bazı insanlardada pek etkili olmamaktadır.Ancak cihazdan tam verim almak için önce bir konuşma terapisi almayı önermekteler..Cihaz şüphesiz kullanmaya değer ancak gerek fiyat yüksekligi gereksede konuşma terapisiyle daha etkili olması bunu kullanmak isteyenleri etkileyebilir.Cihazı kullanıp çok iyi yararını gören insanlarda bulunmaktadır.Net cevap verebilmek için bu cihazı kullanan arkadaşlar bizlerle fikirlerini paylaşsalar bizde bunu sitemizde yayınlarız..

      Sil
  33. Merhaba arkadaşlar ben izmirden tayfun bende hizli konuşma birde sesli harflerde takılıyorum genelde heyecanlandigimda kelimeler ağzımdan çıkmıyor netten devamli kekemelik ile ilgili son gelişmeleri takip ediyorum bir siteden kekemelik icin 2 kutu hap aldim 10 gündür kullanıyorum.sesli harfleri konuşacağım zaman karnimda bir kasılma oluyordu su an itibariyle o karnimdaki kasılma su an olmuyor 1 ay daha kullanip size ayrıntıyı aktaricam..hep bir çare ariyoruz

    YanıtlaSil
  34. İlacin etken maddesi nedir

    YanıtlaSil
  35. Prof. Dr. Ahmet KONROT a tedavi için giden var mi varsa bilgilendirirlerse sevinirim

    YanıtlaSil
  36. Kekemelerle bu kadar ilgilenmeniz çok güzel ben de bir kekemeyim ve artık bıktım tedavi olmak zorunluluk oldu çünkü her alanda sorun olmaya başladı speecheasy cihazı almak istiyorum ama gerçekten kurtulurmuyum ve voiceamp nasıl bir şey fiyatı nasıl ve etkili mi ?

    YanıtlaSil
  37. Speech easy cihazı konuşmanının akıcılıgını artırmaya yönelik bir cihazdır, kesin tedavi şekli degildir, dünyada kekemeliyi tamamen ortadan kaldıracak bir tedavi yöntemi halen yoktur ancak kekemeliyi kontrol altına alarak veya akıcı konuşma alışkanlıgı ile bu sorun kontrol altına alınabilmektedir.cihazın birçok insanda ciddi etkisi oldugunu yaptıgımız araştırmada ögrendik ancak yinede cihazın ne kadar etkili olacagını kullanmadan bilmeniz mümkün degildir..

    YanıtlaSil
  38. Tayfun bey lavanta ve melisadan oluşan bir setten bahsetmişsiniz bu konu hakkında detaylı bir bilgi verirseniz seviniriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 aydir kullanıyorum sinir sistemini etki yapıyor birde 2 paket cayini aldim duzenli olarak kullaniyorum 100/100 geciyor diyemem ama kendimi rahat hissediyorum.haplarda oyle bildigimiz agri kesici gibi ve tarzinda haplar degil bildigimiz otlar var içinde sitedeki yetkililer en az 3 ay kullanin dediler suan halen kullanmaktayim

      Sil
    2. Arkadaslar yaklaşık olarak 6 aydir internette tanidigim doktorlara vede devamli bilgi alıyorum Kekemelik hakkında ; acı, , cikolata,, cay,, kola,,nescafe,, hele hele sigara zararli akışkan konusmayi engelliyor ben denedim gerçekten de işe yarıyor

      Sil
  39. merhaba, speecheasy cihazını almak istiyorum türkiye deki temsilcisinin adresini ve numarasını buraya yazar mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ünvan : İstanbul Bilişim Teknolojileri San. Tic. Ltd. Şti.
      Adres : Valikonağı Caddesi Sezai Selek Sk. Nur Apt. No:20 K:1 D:5 Nişantaşı - Şişli İstanbul
      Telefon : 0 212 233 28 38 - 0539 971 25 04
      Faks : 0 212 233 28 89 bu numaralardan ulaşabilirsiniz

      Sil
    2. teşekkür ederim ilgilendiğiniz için...

      Sil
  40. cihazla ilgili bilgi almak için burdaki adrese gittim reklam yeriymiş ordan bir numara verdi o numarayı aradım açmıyor bu cihazın Türkiye şubesi kapandı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğimiz kadarıyla türkiye şubesi açık, ancak ulaşamazsanız ,sizler için amerika'daki merkezinden sorabiliriz...

      Sil
  41. Slm arkadaslar hablarin hic bir etkisi yok sakin almayin paraniza yazik 3 ay dir kullaniyorum faydasi yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tayfun bey, hangi hapları kullandınız be neler yaşadınız detaylı yazarsanız arkadaşlara yardımcı olacaktır..

      Sil
    2. Merhabalar melisa ve lavanta seti hapi olarak kullandim konusurken karnimda bi kasilma oluyordu bu haplari kullandim bi nebze kasilmalar gecti ama yinede basladi yani hap care degil psikolojik ve uzman tarafindan egitim almak sart

      Sil
  42. kekemeliğin tedavisi yok bende kekemeyim hele ki belli bi yaşı almışsanız artik benliğinize isliyor ara ara azalir kaybolur ara ara çoğalır gün icerisinde ortamdan ortama değişkenlik gösterir

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler

 

Copyright © 2015 bilgido™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.