Taahhüdü İhlal 4.Yargı Paketine Dahil Edilmeli

3 yargı paketi uzun bekleyişten sonra nihayet  TBMM onaylanıp yasalaştı,Birçok mağdur insan bu yasanın onaylanmasıyla rahat nefes almış oldu.Ev eşyalarına İcra ile el konulması olayının kalkmasıyla beraber,birçok avukatta elinde büyük bir koz olarak gördüğü eve icrayı artık uygulayamayacak nihayetinde.

Ama önemle değinmek istediğim diger bir konu ise Taahhüdü ihlal  cezasının 3 cü yargı paketinde maalesef olmayışıdır.4.yargı paketi'nde  düşünce ve ifade özgürlüğünün önündeki üç engelide kaldırmak için yeni düzenlemeler yapılacak.

4.yargı paketine Taahhüdü ihlal maddeside eklenirse  binlerce insanın  AİHM'ne dava açmasının önüne geçilmiş olacaktır.

Ülkemizde ciddi demokrasi adına gelişmeler olmaktadır,Hepimizin tek dileği bu demokrasiye,özgürlüge ve insan haklarına yönelik gelişmelerin artarak devam etmesidir.

Share

& Comment

5 yorum:

  1. ya tek bıresey sorucam benı ceza evıne atsan ne yazar o borcu ceza evıne gırınce nasıl alıcaksın ısımden ekmegımden olucam oylemı cıkın ca oparayı oducem asla olurum gene odemem se benım hayatımla oyna bıde para ıste yok oyle yagma .bu devlette cek hırsızlarına af olur ama durustce senet vermıs borcunu podemek ıcın benım gıbı ırak tıpraklarına gelıp calısana olmaz asla

    YanıtlaSil
  2. ben 2011 yılın son ayında tutuklandım avkatım tarafından borcumun 3 de ikisine ödendi bu esnada ben ceza evinden ödenince cıktım ama avkatım diyer kalan borcumun taksitler yaparak ödencek demiş ben borcuma ödiyemedim yani kalan 1600 liraya şimdi olmuş 2250 lira benim tutuklanmam cıkmış borcumun 3 ikisine ödemişim tekrara tutuklanmam nasıl cıkar ben imza atmadım cıkınca ceza evinden avkatım imzalamış bu borcuma ödiyemedim diye tekrar tutuklanmam cıkmış ben kacıyorum 6 aydır iş yapamıyom nasıl kurtulurum bu borcdan tekrar nasıl tutuklama cıkarmı bunun için bilgi verirseniz sevinirim hangi yolu izlemem lazım adresim tariktarik322@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. bildiginiz gibi 3 cü yargı paketiyle icradan hapis yolunu engellemeye yönelik maalesef bir düzenleme çıkmamıştır,umut ediyoruz 4 cü yargı paketinde böyle bir düzenleme yapılır.ama siz kesinlikle ödeyemeyeceginiz borc için ödeyecegim diye imzalamayın.. en kesin yol bu ücreti ödeyip kurtulmanız henüz hapis cezalarını kaldıran bir düzenleme yapılmadı..

    YanıtlaSil
  4. gerçekler
    ya burakın bunları avukatlar icra memurları örgütlenmişler. adamlar rantlarını kestirillermi siz bu rantları bir bilseniz bakanlar bile bu kadar rant içinde değiller onun için bu ülkede adam öldürsen borçtan yattığın kadar yatmazsın bu ülkede paran yoksa serefsizsin kişiliksizsin hatta insan değilsin ama paran varsa bu ülkede herşey sensin avukatlar karın olurlar çünkü onlar paraya taparlar yani bu demektirki şu han meclisin çoğunulunu avukatlar oluşturduğu için ne 4.ne 5. ne 6.pakette bu yasa çıkmaz bedavaya umutlanmayın

    YanıtlaSil
  5. http://imzakampanyam.com/kampanya_detay.php?u=denetimli-serbestlik-3-yil-olsun#.TwmyNTct-eU.facebook

    denetimli serbestlik arttırılsın, bir imza da siz atın.

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkürler

 

Copyright © 2015 bilgido™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.