Cimriliğin Bu Kadarına Pes!

Resulüllüh (s.a.v.) bir adam gelerek:

- Ya Resulüllüa! Falanca komşum, hurma saplarını benim bahçeme koyuyor. Bana eziyet veriyor, dedi.
Allah Resulü o zatı çağırarak, ona:
- Filancanın bahçesine koyduğun hurma saplarını bana sat, teklifini yaptı. Adam:
- Olmaz dedi. Allah Resulü:
- öyle ise bana hediye et onları, dedi. Adam bu teklife de:
- Olmaz dedi. Allah Resulü son bir teklifte bulundu:
- Peki, cennette karşılığı verilmek şartı ile onları bana ver! Adam, bu son derece cazip teklife de:

- Olmaz, karşılığını verince, Allah Resulü, şöyle söylemekten kendini alamadı:
- Selam vermekten kaçınan kimse dışında, (bu güne kadar) senden daha cimri bir kimseyi görmedim.

Share

& Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler

 

Copyright © 2015 bilgido™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.